تیوب دتکتور گاز

تیوب دتکتور گاز (لوله‌های آشکارساز گاز) لوله‌های شیشه‌ای نازکی هستند که مقیاس‌های کالیبراسیون روی آن‌ها چاپ شده است تا بتوانید مستقیماً غلظت مواد (گازها و بخارات) مورد اندازه‌گیری را به آسانی بخوانید. هر لوله حاوی یک ماتریس ذرات (مانند سیلیکا ژل، آلومینا) است که معرف‌های تشخیصی با دقت انتخاب شده و بسیار پایدار را که مخصوصاً به ماده هدف حساس هستند به منظور ایجاد یک لایه مشخص از تغییر رنگ متصل می‌کند. لوله ها در هر دو انتها به صورت هرمتیک مهر و موم شده اند. در این نوع تجهیزات امکان دستیابی به بالاترین کیفیت تجزیه و تحلیل گازها/بخارهای معلق وجود دارد. امروزه بیش از 600 نوع گاز هدف توسط این تیوب دتکتورها قابل اندازه گیری است که مهمترین آنها شامل:
اکسیژن O2 – دی اکسید کربن CO2 – منواکسید کربن CO – هیدروژن سولفاید H2S – کلر CL2 – آمونیاک NH3 – هیدروژن H2 – الکل ها – آمین ها – هیدروکربن ها –  مرکاپتن ها و بسیاری از گازها و بخارات دیگر می باشد.

اکثر لوله ها را می توان در محدوده دمایی 0 تا 40 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 0 تا 90 درصد استفاده کرد. با این حال، تعداد کمی از لوله ها محدوده دما یا رطوبت متفاوتی دارند. لطفا قبل از استفاده به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

>>> این شرکت تیوب دتکتورهای شرکت GASTEC ژاپن را عرضه می نماید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و سفارش گذاری محصول مورد نظر با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمائید.  

ویژگی ها

  • اندازه گیری در محل را می توان به راحتی توسط هر کسی، در هر زمان و هر مکان و در مدت زمان کوتاهی انجام داد.
  • به دلیل مقیاس کالیبره شده که مستقیماً روی لوله چاپ شده است، خواندن مستقیم آسان برای بررسی امکان پذیر است.
  • با تنظیم حجم نمونه برداری می توان محدوده اندازه گیری گسترده ای را بدست آورد.
  • به منظور اطمینان از دقت بالا، هر قطعه تولید به طور مستقل آزمایش و کالیبره می شود، هر لوله آشکارساز دارای شماره کنترل کیفیت خاص خود است که روی لوله چاپ شده است.
  • ماندگاری طولانی با پایداری طولانی مدت عالی

دانلود اطلاعات